Thursday, May 31, 2007

Azi am zis "mama" ...



..e drept ca din greseala ... dar mama m-a auzit si a innebunit de incantare ... poate i-au scapat si niste lacrimi.(s-a intamplat la 14.06 fix :D ) (cred ca am legat doua silabe "ma" pe care le spun oricum de mult timp :P )
Intre timp s-au mai intamplat multe lucruri. Cel mai important insa e Botezul ... pe 28 aprilie cand implineam doua luni de viatza.A fost tare frumos ... am fost 4 copii botezati in acelash timp si doi preoti ne-au facut o slujba foarte frumoasa. Am fost destul de cuminte dealtfel ... un pic surprins cand am luat contact cu apa :D.
Dupa botez am facut baie acasa (mai pe seara) in caditza cu tot felul de petale, plantutze si semintze ... mirosea asha frumos.Nasha s-a descurcat foarte bine :) .
Apoi tata s-a tuns de tot si nu l-am mai recunoscut cateva zile ... acum e mai bine :)
Am fost de cateva ori la Mogosoaia in vizita, la gratar, cu prietenii si copiii. A fost foarte frumos. Am dormit tot timpul .. :)
Acum sunt la Ciorogarla in vizita de lucru de o saptamana ... poate de saptamana viitoare stau cateva zile si la Mogosoaia sa vad cum e :) .
Oricum sunt foarte grasutz si simpatic si am deja 62 de centimetri. Tata zice tot timpul ca vrea sa ma manance si cica vrea sa inceapa cu urechile ... :)

PS: Tata zice ca daca vretzi sa vedetzi ceva poze tari de la Formula 3000 de pe 19 mai din Bucuresti sa datzi click AICI

No comments: